digglesarms:

remember when Captain Amell favourited this tweet

filed under: #hah!   

r o m a n t i c  s t y l e z 

filed under: #cuties   
filed under: #I WANT HER MOVIE   
filed under: #idiots   

You know, if I were Iron Man, I’d have this girlfriend who knew my true identity…

Sooo.. what’s gonna take Hollywood to make a Black Widow movie? I desperately  need it. 

ao-haru:

caskett-copop83:

This is like the cutest thing ever. It’s from the gif-set I reblogged.

Taking its first steps, and after successfully doing so, the chick goes “Yay!”

image

It’s so freaking cute.

GIVE ME 1000.

filed under: #omg cannot deal   

You guys I’m spiraling into madness I can’t deal with my feels for Fitzsimmons help

#married game is strong

filed under: #lmao   #greatest tag   
fitz and simmons; i will never let you fall
"I’m pretty sure that every minute of every day, you’ve been stuck in a lab right beside me. You’ve been beside me the whole damn time.
“I’m doing what we always do. We’re gonna fix this. Together.
filed under: #i'm having a situation sos   

Hi followers do guys know of any Agents of Shield fyeahs? General and FitzSimmons?

brucebannrs:

MCU Challenge [1 Agents of S.H.I.E.L.D. Episode | F.Z.Z.T.]

Don’t ever pull a stunt like that again! We’d hate to lose you, Jemma.

Oliver Queen 2x19

deleted scene of every episode

filed under: #lol   

adamakara:

filed under: #ahh yiss   
@theme